Služby

Spolupracujeme s mnoha úspěšnými firmami. Máme dlouholeté zkušenosti v oblasti rozvoje podnikových informačních systémů.

Architekt podnikového informačního systému

Při implementaci je kladen důraz na detailní analýzu a popis budoucí funkčnosti, ale většina zákazníků nemůže přesně definovat, co bude v budoucím systému chtít.

Jak pracujeme?

Architekt podnikového informačního systému efektivně vede implementaci, rozvoj i používání podnikového informačního systému uživateli. Projektový manažer je velmi důležitý pro správnou implementaci, ale architekt je něco více.

Ten vidí dál, větší souvislosti, budoucí potřeby. Architekt je klíčový člověk, který navrhne a následně realizuje architekturu systému.

Co vám přinášíme?

Protože k projektům přistupujeme z pozice architektů systému, dokážeme zákazníkům ušetřit desítky procent nákladů na implementaci systému, respektive šetříme jeho náklady na dodatečné změny/reimplementace po ostrém spuštění tím, že architekt hlídá vzájemné souvislosti systému a hlídá, aby potřeby zákazníka byli v maximální výši promítnuty do implementace. Klademe velký důraz na postupný vývoj systému, tak jak se s ním uživatelé seznamují a využívají jej.

Průběh podpory implementace podnikového informačního systému

1
Vyzkoušení spolupráce
2
Společný výběr vhodných adeptů
3
Nabídky a referenční návštěvy
4
Výběr, implemetance a podpora ostrého provozu systému

Systémy, se kterými máme zkušenosti

Slova našich zákazníků

Zdeněk Mrázek, generální ředitel Elektroline, konstatuje: „Z organizačních důvodů byla pro nás důležitá rychlost a preciznost implementace systému. To se podařilo díky vysokému nasazení našich zaměstnanců, odborným znalostem dodavatelské společnosti ALDOR a externímu řízení projektu prostřednictvím pana Dušana Lapčíka.

Zdeněk Mrázek generální ředitel Elektroline a.s.

Majitel společnosti pan Boris Soukeník poodkrývá výsledky spolupráce. “Jsme malá firma a obchodního ředitele nepotřebujeme. Co ale potřebujeme, je obchodní aktivity vymýšlet a řídit. V minulosti jsme se zabývali více vývojem produktů a na obchod nám nezbýval čas. Náš obchodník nefungoval tak, jak jsem si představoval. Velmi nám pomohla podpora externího obchodního ředitele pana Lapčíka a to jednak při vylepšení prezentace našich produktů, ale i v nastavení efektivnější komunikace se zákazníkem. Dále nám velmi pomohlo rozšíření prodeje o další prodejní kanál.”

Boris Soukeník Majitel firmy Synergit s.r.o.

Široké znalosti firemních procesů a trhu s podnikovými informačním systémy Dušana Lapčíka, to bylo to co nám vždy pomohlo když jsme se v průběhu výběru informačního systému dostali do úzkých. Díky vynikajícím znalostem, pedagogickém přístupu k našim zaměstnancům byl pro nás rozběh systému nad očekávání bezproblémový. Hned od začátku většina našich zaměstnanců pracovala s novým systémem zcela intuitivně. Nadhled a dlouholeté znalosti Dušana Lapčíka jsou zárukou kvalitní implementace informačního systému v naší společnosti SALTEN s.r.o. Při samotném vyjednávání nám jeho zkušenosti ušetřily nemalé prostředky.“ shrnuje své zkušenosti David Kozel ředitel společnosti SALTEN s.r.o. – www.salten.cz

David Kozel Ředitel společnosti

Praktické zkušenosti z mnoha firem, konkrétní znalosti firemních procesů, práce s lidmi a nadhled zkušeného manažera jsou velké přínosy pro implementaci nového systému v České televizi.

Milan Cimirot provozní ředitel

Vstupní analýza zdarma!

Poznejte nás, jak pracujeme a až poté se můžete rozhodnout pro spolupráci s námi