Tukas

Výkonný management TUkas si klade za cíl dosáhnout plné spokojenosti zákazníků.

Krátce o firmě

Skupina TUkas Group má letité zkušenosti s prodejem vozidel a se službami v automobilovém průmyslu. TT-Complex se zabývá operativním leasingem a reklamními službami a je zároveň společností, která zaměstnává více než 50 % lidí se zdravotním postižením, jimž pomohla začlenit se do běžného života. Díky všem partnerům proto TUkas a.s. poskytuje ještě lepší služby v automobilovém odvětví.

Zajímavá fakta z implementace

300 je počet zmastnanců firmy

3 měsíce trvala implementace systému Helios Green

80 tis. Kč jsme klientovi díky systému ušetřili

30 % jsme klientovi ušetřili při práci s novým systémeme

Společnost TUkas má zakoupený informační systém, který využívá hlavně pro oblast ekonomiky. Majitelé by rádi více pracovali s kontakty, které mají z historie, vedli si evidenci, kteří zákazníci přicházejí, co chtějí a na základě toho by rádi personifikovali marketing. Ve firmě pracuje zkušený obchodní i marketingový ředitel a chtějí se systémem více pracovat. Management společnosti získává velké množství kontaktů, které by rád předal obchodnímu týmu, tak aby tato informace byla evidována v CRM. Je potřebné se zabývat i zpracováním poptávek přicházejících z internetu. Návaznost do realizovaných zakázek a servisu (výroby). Zakoupení jiného systému pro podporu obchodních aktivit je též jednou z možných variant, jak situaci zlepšit.

Výhody Helios Green

  • Robustnost
  • Funkcionality
  • Vysoká flexibilita

Proces implementace

Ze zkušenosti víme, že dnešní systémy již v zasadě umí v oblasti obchodu dobře podporovat práci obchodníků. Umí i celé firmě pomoci se získáváním relevantních informací vycházejících právě z obchodních a marketingových aktivit. Nebývá tedy většinou důvod k tomu dokupovat další řešení.
Nejde tedy o nic jiného než o optimální nastavení systému. Jeho propojení s dalšími aplikacemi. Nutné je ale zpracovat i správnou metodiku práce se systémem a to vše následně uplatňovat v praxi.
Po několika měsíční intezivní práci se podařilo nastavit hlavní systém tak, aby zpracovával poptávky z internetového prostředí a rozděloval je jednotlivým obchodníkům ke zpracování. Na základě personifikovaných dat se oslovují konkrétní zákazníci. S daty pracují nejen obchodníci, ale i servisní pracovníci a administrativa. Díky tomu je možné, pozvat zákazníky na servisní prohlídku nebo doporučit určitou kontrolu.

Vyhodnocení a výsledky

Marketingový ředitel společnosti TUkas Pavel Kunert doplňuje svůj vlastní pohled: “Podařilo se nám zautomatizovat značnou část procesu marketingu v návaznosti na obchodní procesy a servis. Pravidelně oslovujeme zákazníky prostřednictvím našeho informačního systému. Dále kompletujeme data z různých internetových zdrojů a z konkrétních návštěv zákazníků. Velkým přínosem je možnost sledovat jednotlivé obchodní aktivity a servisní úkony zákazníků v naší společnosti. Rovněž se nám podařilo zabezpečit mobilní přístup do systému pro management i jednotlivé obchodníky. Celkově hodnotíme podporu architekta informačního systému pana Lapčíka při reimplementaci Helios Green jako velmi pozitivní”

Více informace o společnosti najdete www.tukas.cz

Implementované moduly

  • Ekonomika
  • Majetek
  • Sklady
  • Zakázky
  • CRM
  • Workflow
  • Mobilní klient.

Slova našich zákazníků

Zdeněk Mrázek, generální ředitel Elektroline, konstatuje: „Z organizačních důvodů byla pro nás důležitá rychlost a preciznost implementace systému. To se podařilo díky vysokému nasazení našich zaměstnanců, odborným znalostem dodavatelské společnosti ALDOR a externímu řízení projektu prostřednictvím pana Dušana Lapčíka.

Zdeněk Mrázek generální ředitel Elektroline a.s.

Majitel společnosti pan Boris Soukeník poodkrývá výsledky spolupráce. “Jsme malá firma a obchodního ředitele nepotřebujeme. Co ale potřebujeme, je obchodní aktivity vymýšlet a řídit. V minulosti jsme se zabývali více vývojem produktů a na obchod nám nezbýval čas. Náš obchodník nefungoval tak, jak jsem si představoval. Velmi nám pomohla podpora externího obchodního ředitele pana Lapčíka a to jednak při vylepšení prezentace našich produktů, ale i v nastavení efektivnější komunikace se zákazníkem. Dále nám velmi pomohlo rozšíření prodeje o další prodejní kanál.”

Boris Soukeník Majitel firmy Synergit s.r.o.

Široké znalosti firemních procesů a trhu s podnikovými informačním systémy Dušana Lapčíka, to bylo to co nám vždy pomohlo když jsme se v průběhu výběru informačního systému dostali do úzkých. Díky vynikajícím znalostem, pedagogickém přístupu k našim zaměstnancům byl pro nás rozběh systému nad očekávání bezproblémový. Hned od začátku většina našich zaměstnanců pracovala s novým systémem zcela intuitivně. Nadhled a dlouholeté znalosti Dušana Lapčíka jsou zárukou kvalitní implementace informačního systému v naší společnosti SALTEN s.r.o. Při samotném vyjednávání nám jeho zkušenosti ušetřily nemalé prostředky.“ shrnuje své zkušenosti David Kozel ředitel společnosti SALTEN s.r.o. – www.salten.cz

David Kozel Ředitel společnosti

Praktické zkušenosti z mnoha firem, konkrétní znalosti firemních procesů, práce s lidmi a nadhled zkušeného manažera jsou velké přínosy pro implementaci nového systému v České televizi.

Milan Cimirot provozní ředitel

Přečtěte si také naše další studie

Synergit

Přední dodavatel elektromateriálu

Klíč k efektivní implementaci informačního systému je kvalitní řízení projektu. Díky tomu se ve společnosti Elektroline a.s. podařilo provést velmi rychlou implementaci rozsáhlého systému.

Přečíst studii

Bohemiatlux

Přední dodavatel elektromateriálu

Klíč k efektivní implementaci informačního systému je kvalitní řízení projektu. Díky tomu se ve společnosti Elektroline a.s. podařilo provést velmi rychlou implementaci rozsáhlého systému.

Přečíst studii

Elektroline

Přední dodavatel elektromateriálu

Klíč k efektivní implementaci informačního systému je kvalitní řízení projektu. Díky tomu se ve společnosti Elektroline a.s. podařilo provést velmi rychlou implementaci rozsáhlého systému.

Přečíst studii

Vstupní analýza zdarma!

Poznejte nás, jak pracujeme a až poté se můžete rozhodnout pro spolupráci s námi