Výkonný management TUkas si klade za cíl dosáhnout plné spokojenosti zákazníků.
Skupina TUkas Group má letité zkušenosti s prodejem vozidel a se službami v automobilovém průmyslu. TT-Complex se zabývá operativním leasingem a reklamními službami a je zároveň společností, která zaměstnává více než 50 % lidí se zdravotním postižením, jimž pomohla začlenit se do běžného života. Díky všem partnerům proto TUkas a.s. poskytuje ještě lepší služby v automobilovém odvětví.
Společnost TUkas má zakoupený informační systém, který využívá hlavně pro oblast ekonomiky. Majitelé by rádi více pracovali s kontakty, které mají z historie, vedli si evidenci, kteří zákazníci přicházejí, co chtějí a na základě toho by rádi personifikovali marketing. Ve firmě pracuje zkušený obchodní i marketingový ředitel a chtějí se systémem více pracovat. Management společnosti získává velké množství kontaktů, které by rád předal obchodnímu týmu, tak aby tato informace byla evidována v CRM. Je potřebné se zabývat i zpracováním poptávek přicházejících z internetu. Návaznost do realizovaných zakázek a servisu (výroby). Zakoupení jiného systému pro podporu obchodních aktivit je též jednou z možných variant, jak situaci zlepšit.
Ze zkušenosti víme, že dnešní systémy již v zasadě umí v oblasti obchodu dobře podporovat práci obchodníků. Umí i celé firmě pomoci se získáváním relevantních informací vycházejících právě z obchodních a marketingových aktivit. Nebývá tedy většinou důvod k tomu dokupovat další řešení.
Nejde tedy o nic jiného než o optimální nastavení systému. Jeho propojení s dalšími aplikacemi. Nutné je ale zpracovat i správnou metodiku práce se systémem a to vše následně uplatňovat v praxi.
Po několika měsíční intezivní práci se podařilo nastavit hlavní systém tak, aby zpracovával poptávky z internetového prostředí a rozděloval je jednotlivým obchodníkům ke zpracování. Na základě personifikovaných dat se oslovují konkrétní zákazníci. S daty pracují nejen obchodníci, ale i servisní pracovníci a administrativa. Díky tomu je možné, pozvat zákazníky na servisní prohlídku nebo doporučit určitou kontrolu.
Marketingový ředitel společnosti TUkas Pavel Kunert doplňuje svůj vlastní pohled: “Podařilo se nám zautomatizovat značnou část procesu marketingu v návaznosti na obchodní procesy a servis. Pravidelně oslovujeme zákazníky prostřednictvím našeho informačního systému. Dále kompletujeme data z různých internetových zdrojů a z konkrétních návštěv zákazníků. Velkým přínosem je možnost sledovat jednotlivé obchodní aktivity a servisní úkony zákazníků v naší společnosti. Rovněž se nám podařilo zabezpečit mobilní přístup do systému pro management i jednotlivé obchodníky. Celkově hodnotíme podporu architekta informačního systému pana Lapčíka při reimplementaci Helios Green jako velmi pozitivní”
Více informace o společnosti najdete www.tukas.cz
Zdeněk Mrázek, generální ředitel Elektroline, konstatuje: „Z organizačních důvodů byla pro nás důležitá rychlost a preciznost implementace systému. To se podařilo díky vysokému nasazení našich zaměstnanců, odborným znalostem dodavatelské společnosti ALDOR a externímu řízení projektu prostřednictvím pana Dušana Lapčíka.”
Majitel společnosti pan Boris Soukeník poodkrývá výsledky spolupráce. “Jsme malá firma a obchodního ředitele nepotřebujeme. Co ale potřebujeme, je obchodní aktivity vymýšlet a řídit. V minulosti jsme se zabývali více vývojem produktů a na obchod nám nezbýval čas. Náš obchodník nefungoval tak, jak jsem si představoval. Velmi nám pomohla podpora externího obchodního ředitele pana Lapčíka a to jednak při vylepšení prezentace našich produktů, ale i v nastavení efektivnější komunikace se zákazníkem. Dále nám velmi pomohlo rozšíření prodeje o další prodejní kanál.”
„Široké znalosti firemních procesů a trhu s podnikovými informačním systémy Dušana Lapčíka, to bylo to co nám vždy pomohlo když jsme se v průběhu výběru informačního systému dostali do úzkých. Díky vynikajícím znalostem, pedagogickém přístupu k našim zaměstnancům byl pro nás rozběh systému nad očekávání bezproblémový. Hned od začátku většina našich zaměstnanců pracovala s novým systémem zcela intuitivně. Nadhled a dlouholeté znalosti Dušana Lapčíka jsou zárukou kvalitní implementace informačního systému v naší společnosti SALTEN s.r.o. Při samotném vyjednávání nám jeho zkušenosti ušetřily nemalé prostředky.“ shrnuje své zkušenosti David Kozel ředitel společnosti SALTEN s.r.o. – www.salten.cz
Praktické zkušenosti z mnoha firem, konkrétní znalosti firemních procesů, práce s lidmi a nadhled zkušeného manažera jsou velké přínosy pro implementaci nového systému v České televizi.
Klíč k efektivní implementaci informačního systému je kvalitní řízení projektu. Díky tomu se ve společnosti Elektroline a.s. podařilo provést velmi rychlou implementaci rozsáhlého systému.
Přečíst studiiKlíč k efektivní implementaci informačního systému je kvalitní řízení projektu. Díky tomu se ve společnosti Elektroline a.s. podařilo provést velmi rychlou implementaci rozsáhlého systému.
Přečíst studiiKlíč k efektivní implementaci informačního systému je kvalitní řízení projektu. Díky tomu se ve společnosti Elektroline a.s. podařilo provést velmi rychlou implementaci rozsáhlého systému.
Přečíst studiiMáme dlouholeté zkušenosti v oblasti rozvoje podnikových informačních systémů.