Nadšení z produktu, který prodávám, je klíčem k úspěšnému prodeji

20.11.2017 2. min. čtení

Dnes jsem koupil velmi zajímavou logickou hru. Díky obchodnici, která produkt nabízela se nedala nekoupit. Měla výborný cit pro tlak na zákazníka. To nejdůležitější bylo ale její nadšení z produktu, který prodávala. Ona byla přesvědčená o tom, jak jedinečný produkt nabízí. Její nadšení, přístup a dokonalý popis výrobku, společně s vysvětlením přínosu pro mne, jakožto kupujícího, bylo to, co mě přesvědčilo věc zakoupit.
Potvrdilo se to, co říkám každému obchodníkovi, kterého jsem kdy měl na starosti. Základem pro dobrý obchod je pozitivní přístup k tomu, co prodávám.
U svých zákazníků se dost často potýkám s problémem, že obchodníci nevěří tomu, co prodávají. Časté výmluvy na cenu, nekvalitní výrobek, nebudeme to schopni dodat atd. To je to, co musí každý obchodní ředitel vymýtit jako první! Obchodník musí věřit tomu, co prodává! Pokud to tak není, kupující to vycítí a vzbudí to v něm pochybnosti. Proč bych si měl koupit věc, službu, když sám prodejce o ní pochybuje?
Osobní přesvědčení a nadšení obchodníků je tím klíčem, díky kterému může váš prodej úspěšně růst.

Autor článku

Dušan Lapčík

Architekt podnikových informačních systémů

Vstupní analýza zdarma!

Poznejte nás, jak pracujeme a až poté se můžete rozhodnout pro spolupráci s námi